2e week! - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu 2e week! - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

2e week!

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

29 Maart 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo Allemaal,

Weer een berichtje van mij!

Zaterdag de 22e had ik een vrije dag. Ben even een stukje gaan wandelen naar het volgend dorpje, leuke winkeltjes.
Zondag de 23e, in de ochtend geskypt. 's middags met Shannon naar de sportschool geweest. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit in Holland heb gedaan. :) Was leuk, een mooie sportschool.

Maandag 24-03: Nieuwe week, Stuk gewandeld met de kleine, naar een grote speeltuin. Hij vind het daar helemaal geweldig. 's Middags met hem naar de bibliotheek geweest. Hij houdt van boeken lezen. 's Avonds een andere Au Pair ontmoet.
Dinsdag 25-03: Naar de speeltuin geweest, 's middags naar My Gym.
Woensdag 26-03: Een erg winderige dag. 's Morgens naar een voorlees ochtend geweest in de bibliotheek.
Donderdag 27-03:
Vrijdag 28-03: Het leek echt op een Lente dag vandaag, 16 graden, zon. 's Middags helaas even een regenbui gehad. Met de kleine naar My Gym geweest.
Morgen (Zaterdag) nog even werken en dan dagje vrij.

Werkuren;
Maandag 24-03: 9-13u / 17-19u
Dinsdag 25-03: 9-13u / 17-19u
Woensdag 26-03: 9-16u
Donderdag 27-03: 9-13u
Vrijdag 28-03: 9-12u / 15-18u
Zaterdag 29-03: 9-13u
Zondag 30-03: Off

Het gaat jullie goed daar alle!!
Geef even een berichtje als je een keer wil Skypen of Facetimen!

Xx tot de volgende keer!