Extra Blog, Zondag 6 April - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu Extra Blog, Zondag 6 April - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

Extra Blog, Zondag 6 April

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

07 April 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo Allemaal,

Een extra blog..
Gister (zondag 6april) 's morgens even me lieve opa en oma op Facetime gesproken. Leuk om ze weer een even te zien :)
's Middags had ik een Clustermeeting, dat houdt in dat er een soort van bijeenkomst is voor de Au Pairs uit de omgeving onder begeleiding van een leidster. Wat stond er op het programma; The Skywalk. In de grote shopping mall waar ik al was geweest, kon je ergens helemaal naar boven en dan uitkijken op heel Boston! Ik met de T (soort van tram/trein) daarheen, onderweg in de T zou ik een andere Au Pair (Lauren;Zuid-Afrika) ontmoeten. Het was dan wel super druk in de T maar we hadden elkaar gevonden. :) Eerst wezen lunchen in de shopping mall, daarna verzamelen bij onze Counselor (leidster). Met z'n alle op naar de Skywalk en wat hadden we een mazzel met het weer zeg! Het was super mooi, dus hadden mooi uitzicht!
Daarna ben ik met Lauren wezen rond lopen in Boston beetje hier en daar kijken, en natuurlijk een winkelstraat in. Bij de Zara een mooie bodywarmer gekocht :) Toen besloten we om ergens te gaan eten. Bij Cheescake Factory. Dat werd opzoeken op een smartfoon met internet en navigatie :) Het leek zo dichtbij, dus wij aan de wandel, verkeerde straat en weer verkeerde straat en wij maar lopen en lopen, onze benen waren zo moe dat ze niet meer wilde ;) Dus dan maar aan iemand vragen of die weet waar het is. Yeah gevonden, heerlijk gegeten daar. Daarna weer met de T naar huis, in de avond niet veel gedaan.

Vandaag (maandag) in de ochtend me lieve nichtjes op Facetime gesproken!

Heel veel liefs!
Xxx