4e week! - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu 4e week! - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

4e week!

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

13 April 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo Allemaal!

Weer een nieuwe blog..
Mijn 4e week alweer bij het gezin, heb het nog steeds naar me zin! :)
Met de kleine gaat het steeds beter, minder huilen.

Maandag 07-04: Nieuwe werkweek. Veel buiten geweest, naar park, speeltuin, stukje wandelen.
Dinsdag 08-04: Hostdad vroeg de deur uit om naar Chicago te vliegen voor zaken. 's Morgens de kleine de fles gegeven daarna naar buiten. 's Middags met de kleine naar My Gym, is leuk om te zien hoe leuk hij het vind, vooral de grote trampoline!
Woensdag 09-04: Heel vroeg beginnen, beide ouders weg. Ontbijt gegeven, spelen, boekje lezen, fles geven, daarna naar de bibliotheek gewandeld om daar weer een voorlees ochtend bij te wonen (MotherGoose on the Loose), tussendoor even een stop gemaakt in een speeltuin. Lunchen, de kleine naar bed. 's Middags naar park geweest.
Donderdag 10-04: Ochtend vrij, geprobeerd uit te slapen maar dat lukt niet altijd :) Een wandeling gemaakt. 's Middags werken, kleine uit bed halen, naar buiten samen spelen, 's avonds eten.
Vrijdag 11-04: Ochtend werken, fles geven, buiten spelen op tijd terug om naar Musicclass te gaan. Daar allerlei liedjes zingen en met muziek instrumenten spelen. Een pauze van 12-17u dus ben ik maar even gaan wandelen. Om 17u werken, samen met die kleine avondeten, vader en moeder met z'n 2e uit eten.
Zaterdag 12-04: Vandaag weer een Clustermeeting gehad. We zijn naar het Fenway Park (Baseball stadion van de Red Sox) geweest we kregen daar een toer. Het was super cool, ze vertelde heel veel. Het Fenway Park is te zien in verschillende movie's waaronder Ted! Nu wil ik een keer naar een game ;) Het was erg gezellig, heb wat meiden leren kennen. Wat wezen drinken op een terrasje. Het was erg warm.. Mijn gezicht was erg verbrand toen ik 's avonds thuis kwam. Ik ben met een andere Au Pair een toer door Boston gaan doen (The Freedom Trail) je gaat een rode lijn volgen dat getekend staat op de weg. Je komt langs allemaal mooie bezienswaardigheden, historische gebouwen. Een super gezellige dag gehad.
Zondag 13-04: Even met een Au Pair een drankje gedaan, daarna een paar uurtjes werken.

Werkuren;
Maandag 07-04: 11:30-17:30
Dinsdag 08-04: 9-12u / 14-18u
Woensdag 09-04: 7-12u / 17-19u
Donderdag 10-04: 13-18u
Vrijdag 11-04: 9-12u / 17-19u
Zaterdag 12-04: Off
Zondag 13-04: 14-19u

Hoop dat jullie weer genoten hebben van me verslag.
Xx tot de volgende..