Weekend week 8 & 9 - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu Weekend week 8 & 9 - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

Weekend week 8 & 9

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

19 Mei 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo Allemaal,

Weer een samenvoeging van 2 weekenden.

Weekend week 8:
Donderdag 08-05: Gewerkt. 's Avonds zijn we wezen uit eten omdat Dan (my Hostdad) zijn broer en nichtje zouden kunnen zien, die waren voor een dagje met school in Boston. Wij naar Boston gereden, wezen eten, geen familie gezien, op de terugweg naar huis werd er gebeld, ze zijn pas morgen in Boston.
Vrijdag 09-05: Gewerkt, met de kleine naar Mother Goose on the Loose geweest (voorleesklas). 's Avonds weer naar Boston voor een etentje en otmoeting met Dan (Hostdad) zijn broer en nichtje. Zij bleven niet mee eten hun bus vertrok vroeg. Dus weer met z'n viertjes gegeten. Was gezellig!
Zaterdag 10-05: Gewerkt.
Zondag 11-05: Day Off. Moederdag!! Geskypt met me lieve mams!! Ze moest me helaas missen ;) maar was haar natuurlijk niet vergeten. Had haar een verrassing gestuurd! Zij helemaal blij natuurlijk.. Natuurlijk had ik ook iets voor me Hostmom gekocht. En samen met de kleine een bos bloemen gegeven. Zijn wezen brunchen met z'n vieren. Daarna ben ik met Lauren naar het strand geweest.. 2u heerlijk daar gelegen op het strand. Daarna Boston weer in geweest en gegeten. Heerlijk weekend gehad! ;)

Weekend week 9;
Donderdag 15-05: De ochtend vrij, wezen lunchen met een AuPair (Tamy). Was gezellig, 's middags gewerkt.
Vrijdag 16-05: Gewerkt, mee geweest naar Musicclass. 's Avonds ben ik Boston in geweest opzoek naar Regenlaarzen!! OMG het regende zoooo hard!! Niet normaal!
Zaterdag 17-05: De ochtend vrij, wezen brunchen met Lauren en even rond gelopen in Boston. 's Middags gewerkt. 's Avonds naar de bios geweest met Tamy, naar de film Neighbors. Het is een super grappige film, worden ook veel scheldwoorden in gebruikt! :0
Zondag 18-05: Day Off. Overdag met Lauren doorgebracht, een chill dagje. 's Avonds wat wezen drinken met Diana (spaanse AuPair).
Lauren en ik hebben het weekend vrij, en we gaan naar Maine!

Hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn verslag.
Wow! Wat gaat de tijd toch snel alweer 10 weken in de USA!!
Veel liefs van mij!
Bye Bye..